♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

lørdag 28. februar 2015

Kjappstrikka drakt

Alle som strikker bør ha fått med seg hvem paelasjentene er. Spesielt på Instagram florerer det av lekre bilder med Paelasplagg. Og det er jo ikke noe rart, plaggene deres er jo supersøte og oppskriftene er ganske så enkle. Dette er noe de fleste får til.
Jeg har prøvd med på en Kjappstrikka drakt:


Drakten skal egentlig strikkes i Merinoull fra Sandnesgarn, men jeg valgte å gjøre som ei venninne av meg, å strikke den i Babysilk fra DSA. Det garnet er jo noe tynnere så drakten ble nok litt liten, for liten... Den passer nok best til helt nyfødt så denne havner i gaveskuffen.
Jeg har brukt 63 gram garn til str 6/12 mnd, pinne nr 4 og 12 søte rosa hjerteknapper.


Den ble jo veldig søt da

I kveld strikker jeg på en hemmelighet. Skulle så gjerne fått den ferdig og pakket inn før samboeren kommer hjem i morgenkveld. Han har bursdag på mandag og får iallfall en myk pakke.....

Vi ses!

8 kommentarer:

Mie sa...

Disse draktene er supersøte! Lykke til med innspurten på gave. Sikker på at mannen blir kjempeglad og gleder meg til å se hva du har laget.

Stine sa...

Disse draktene er så søte :) Veldig fin versjon og farge!

Berit sa...

Disse er så søte og din var kjempelekker, likte godt fargen du har valgt :)

Valdreshagenmin sa...

Fantastisk søt :-) Og fargen var en innertier!
Ha en fin uke :-)

Bodil sa...

Å, så fin og praktisk den var :) Og fargen var nydeleg.

Inger Johanne sa...

Kjempesøt!
Jeg har også strikket den, men i tjukkere garn. Mangler knapper enda men...det kommer, det kommer.

Hanne sa...

Kjempe søt drakt. Har sett flere strikket denne og jeg var egentlig litt skeptisk til å begynne med. Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli veldig overbevisst så spørs om jeg må få en slik på pinnene snart jeg også. Du strikker så mye fint så jeg blir alltid så inspirert når jeg er innom bloggen din.

Unknown sa...

Heisann selve
oppskriften hvor finner jeg den :D TAKK