♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 8. februar 2015

Morsdag

I dag er det morsdag, og disse vottene sendte jeg i posten til min mor. De ble veldig godt mottatt


Oppskriften er Staffvotter, de er strikket på pinne 5,5 og jeg brukte sånn ca 70 gram på votter som passer en liten damehånd.


Det er andre gang jeg strikker disse, og det blir garantert flere. Anbefales!


Fredag hadde jeg en fridag og da bakte jeg boller,så her i huset startet vi helgen med boller og kakao.
Kakaoen er forresten laget av sjokoladepinnene vi selger i Kremmerhuset i forbindelse med morsdag og valentinesday, kjempegod!

Gratulerer med morsdagen alle mødre der ute! Håper dagen blir fin


Vi ses!

5 kommentarer:

Bundingen sa...

Så fint å kunne glede mor med fine strikkavotter! Kjærlighet og omtanke i hver maske!

Boller og kakao er en sikker vinner! Det ser kjempegodt ut.

Klem fra Ingunn

Valdreshagenmin sa...

Så fine votter! Tipper mammaen din ble glad :-)
Ha en fin uke :-)

Mitt lille roterom sa...

Heldige mammaen din <3

Ønsker deg ei herlig strikkeuke!

Klem fra Ann Elisabeth

Lisbeths Verden sa...

Deilig med varme votter på denne tiden, og disse var fine !

Martine sa...

Så koselig med hjemmestrikket gave! Min mor fikk garn, maskemarkører og omgangsteller ;) Falt i smak det også.
Staffvotter er en favoritt her også. To par har kommet av pinnene mine.
Kakao og boller, naaam! Det har blitt mye kos i snøværet i Tromsø også. Så koselig å sitte inne med strikketøy og kaffe eller kakao når det suser og knaker utenfor av snøstorm ;)