♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

onsdag 31. januar 2018

Litt stæsj fra lageret ble en søt bursdagsgave

I dag vil jeg vise frem ett rask og enkelt prosjekt. Og en super gaveidè.
Jeg brukte ca 40 gram Nepal, pinne nr 4, litt stoff og en glidelås. Og det beste av alt, jeg hadde alt sammen i lageret!


Først strikket jeg den blå delen, Og det var ganske fort gjort. Jeg ble inspirert av Warunee med bloggen Plystre, du finner oppskrift der hvis du vil prøve deg:)


Neste steg var da å finne frem symaskina og få liv i den...hahaha...det er ikke bare bare!
Det måtte både smøring og skruing til for å få den til å sy sikksakk bl.a, men nå er den god som ny!:)
Etter litt surr fikk jeg da til å sy en sak som passet og jeg ble ganske så fornøyd!
Skal etterhvert få sydd en til, jeg har nemlig strikket en grå til meg selv.


Dette var gøy å få til, og jeg fikk skikkelig lyst til å sy mer! Håper du ble inspirert også:)

Vi ses!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Den var veldig fin.👍😊 Fin farge 😊

Siddis back home sa...

Denne var lekker, så flink du er! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, ha en herlig søndag!