♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

tirsdag 1. august 2017

Sommerens favoritt!

Jepp, denne sommerens favorittplagg så langt er en ulljakke!


Varm Bettyjakke ble strikket i juni og har blitt så mye brukt at
nå er det på tide å gi den en runde med nuppefjerneren.


Jakken er strikket i Soft Alpakka fra Sandnes og veier sånn ca 310 gram. Jeg strikket den noe lenger da jeg synes originalen fra Pickles er litt vel kort.

Super deilig jakke, meeen jeg er ikke veldig imponert over garnet da den ble nuppete og slaskete etter kort tid. Men jeg vet jo egentlig at det ikke er mye hold i denne typen garn.

Lite blogging i sommer, men jeg strikker! Fortsatt noen dager igjen av ferien, de nytes!

Vi ses!

2 kommentarer:

Berit sa...

Kjempefin jakke, den så deilig ut og fargen kledde deg godt :)
Kos deg videre på ferie!

LivM sa...

Deilig med slike myke gode jakker. Super farge til deg!