♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 10. mars 2013

Karius eller Baktus

I februar var det karneval i barnehagen til tantesnuppa, og da trengtes en vest for å at antrekket skulle bli perfekt.
Tante ble spurt, og selvfølgelig sa tante ja!☺


Oppskrift skulle vise seg å være vanskelig å finne. 
Jeg hadde to nøster Nepal i lageret som jeg ville bruke, så jeg lette etter en oppskrift hvor jeg kunne bruke de.
Fant en men den gikk ikke så langt ned i størrelse, så da ble det å måle jenta og strikke etter de målene.


Det gikk heldigvis kjempefin!
Det ble igjen litt av det ene nøstet, så jeg hadde til og med nok garn!!☺
Vesten er strikket på pinne nr 5 etter målene på ei frøken på 20 mnd.


 Se så fin!!!!☺
Om det er Karius eller Baktus har ikke tante helt kontroll på, men at hun var fin det er nå sikkert!

Beklager dårlige bilder, men rødt er vanskelig å ta bilde av. Og Karius/Baktus i full fart er ikke bare enkelt det eller..... Hihi....

Klem Lisa

9 kommentarer:

Guro sa...

Ååå, for en skjønn liten Karius/Baktus:-D Det oppdraget løste du jo kjempebra!

Lisbeth sa...

Å så nydelig Karius!

Flott vest du har laget!

Jane sa...

For en nydelig Karius/Baktus :) Og vesten ble jo kjempefin :)

Ha en fin dag Lisa. Klem :)

Mitt lille roterom sa...

Fineste Karius/Baktus jeg har sett på lenge!!
Heldig som har ei så kreativ tante :)

Klem fra oppi dalen .... :D

wigdis sa...

Så søt liten Karius/Baktus, vesten ble veldig fin :)

Stine sa...

Så herlig kostyme :)

Bente sa...

Supersøt karnevalsjente! Så bra at tante kan stille opp når det kniper!
Klem :)

Anne Marie sa...

det var snill tante det!

Hanne Siri sa...

For en smart ide'.
Dette var jo et nydelig kostyme.
Tantesnuppa er heldig som har deg:)