♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

mandag 18. februar 2013

Rillevotter

I innlegget under skrev jeg at jeg hadde igjen et nøste etter den siste vesten jeg strikket. Nå skal jeg vise dere hva jeg brukte det til.


Det ble et par rillestrikkede votter som passer perfekt til tantesnuppa, noe også vesten gjorde heldigvis.


Oppskriften er Rillestrikka votter fra Nøstebarn. Og garnet er Labbetuss.

En enkel og grei oppskrift som absolutt kan anbefales. Jeg skal iallefall strikke flere par.

Nå sitter jeg igjen med 17 gram av dette garnet, og vet ikke helt hva jeg kan bruke det til..... 

Noen forslag??

4 kommentarer:

Unknown sa...

Deilige votter :)

Tante Constanse sa...

Kjempefine votter! Det er favorittoppskriften på barnevotter det der - de sitter så godt på! Flotte farger, tror jeg må prøve det garnet jeg også. :))
Har du nok til et par pulsvarmere kanskje?

Hanne Siri sa...

Flink du er !
Garnet ser supert ut, må nok prøve dette jeg også.
Er votteoppskriften i Nøstebarnboka?

Klem

Synnøve sa...

Minnet meg veldig om mitt siste par av disse vottene:) tips til resten: hekle en blomst el lign, som kan brukes til pynt på andre plagg. Det gjør jeg med de minste restene.