♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 26. desember 2010

Stjernejakke

Her er stjernejakka jeg strikket til mamma i julegave. Hun ble kjempe glad og brukte den 1. dag. Koselig det:) Det er egentlig en stund siden jakka var ferdig, men det gjensto å feste tråder og sy i knapper. Det gjorde jeg bittelillejulaften, langt på natt..... Men ble da ferdig i tide:)

Jakka er strikket i Alfa på pinne nr 8.

Knappene er egentlig nydelige i perlemor, men det ble et voldsomt skinn i de på bildet. Dumt de ikke kommer frem for de er kjempe fine:)

Ja slik ble altså jakken jeg ga til mamma, så gjenstår det å se om jeg kommer til å strikke en til meg selv noen gang........

3 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Nydeleg!! Eg angarar litt på at eg ikkje strikka den med pinnenr 8 og. Men satsar på at den passar. Skjønar godt at mor di vart fornøyd! Ønskjer deg ei fortsatt fin jul.

amylin sa...

Så fin stjernejakke og fargene du har valgt var flotte!

Maria sa...

Herlige farger på stjernejakka.
Skulle hatt meg en jakke jeg også. Hm...må gå i tenke boksen nå tror jeg.