♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

torsdag 9. desember 2010

Julegave til fjortis

Disse pulsvarmerne er strikket i dobbel alpaca, og pyntekanten er heklet.
14 åringen til ei venninne av meg skal få disse, så håper de faller i smak:)
Viser de frem sammen med de søte nissene mine jeg:) Disse strikket jeg for maaange år siden, men de holder seg godt. Klærne sydde jeg av stoffrester jeg fant hos mamma. Jeg ber dere om å legge merke til den nydelige sleden de sitter de, den er malt av ei venninne av meg. Den fikk jeg i julegave et år:)

1 kommentar:

Fru Keilegavlen sa...

Flotte pulsvarmarar og nokre herlege nissar! Nydeleg slede! Eit flott kort i innlegget under. Min kort og scrapbooking inspirasjon er totalt på botn, men håpar å finne den igjen etterkvart. Gler meg til du bloggar stjernejakka di. Eg innsåg at eg må strikke ferdig jule- og bursdagsgåver framover før eg startar på jakken. Mesteparten skal leverast ut til helga så her er strikkepinnane varme. ;)