♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 24. oktober 2010

Tunika på ei uke

Denne strikket jeg på ei uke, men så ble den liggende noen dager. Nå er alle tråder festet og jeg har tatt den i bruk. Den er strikket i Alfa på pinne nr; 7 Jeg strikket den ca 20 cm lenger enn det sto i opskrifta så den kan vel kanskje kalles en kjole. Men etter å ha brukt den en dag lurer jeg faktisk på om jeg skal rekke opp litt, jeg synes faktisk den ble litt lang.... Men det må jeg nok tenke litt på ja....

Fargen synes jeg er nydelig!!!!! Og mønsteret var veldig enkelt å strikke:)))

5 kommentarer:

Bergir sa...

Nydelig tunika/kjole i herlig farge!

Et lite knips sa...

Kanon fin tunika så du gledde kjempe godt. 1 uke? Strikkebot fart det =)

Mona sa...

Så flott!! :) Nydelig farge.

sissel sa...

Nydelig tunika som du kledde vedlig godt. Fin farge på den var det også, og den kommer sikkert til å være god og varm i tiden som kommer.
Det lilla kortet du har laget nå sist var enkelt men veldig fint. Fikk følelsen av å se på bildet igjennom ett rør faktisk.

Hannesol sa...

Den var kjempefin og du kledde den veldig godt! Nydelig farge også :)