♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 17. oktober 2010

Setertur...

I dag tok jeg med min kjære opp på familien min sin seter, det er vel egentlig ei hytte, men vi kaller det seter. Gnollsetra heter det der oppe, det er helt oppe på fjellet. Ett nydelig sted:) Her har jeg mange gode barndomsminner fra, men nå er jeg på setra altfor skjelden...
Vi gikk oss en liten tur, til en plass som kalles "Mosehaugen". Der får mann virkelig se hvor høyt på fjellet hytta ligger.
Det er en fin plass, og det er fint å sitte og se utover grenda Heggeriset:)
Her sitter jeg og ser på utsikten over grenda jeg har vokst opp i, og som mamma og broren min bor i:)
Her sitter min kjære og ser på utsikten.
Det har vært en utrolig fin dag:) Nydelig vær, vi ble veldig varme av å gå....
Vi har bestemt oss for å reise tilbake hit til våren, og da skal vi ha med oss mamma. Hun har nemlig aldri vært på "Mosehaugen"...... Ja, da er det virkelig på tide!!!!!:)))

Ingen kommentarer: