♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

tirsdag 9. juli 2013

Lillestakken

Helt fra jeg fikk boka "Myk start" i huset, har jeg hatt lyst til å strikke lillestakken, og nå er det gjort!


Fargen er MYE finere i virkligheten, den er mørkere rosa. Jeg synes det er så vanskelig å få frem farger ordentlig på bilde. Tror et fotokurs hadde vært tingen!


Kjolen er strikket frem og tilbake, to stykker og sydd sammen. Supert så man slipper å strikke vrangt;)
Jeg kjøpte to nøster av denne nydelige rosa fargen, og sitter igjen med en bitteliten "tust". Fornøyd med den beregningen ja! Eller skal vi kalle det flaks?;) Garnet er Drops Baby Merino.


Jeg rett og slett elsker den kanten


Synes det gjorde seg med disse hvite, små blomsterknappene.
Kjolen er strikket i størrelse 4-8 måneder, og er allerede overlevert til en sovende, nydelig mottaker


Jeg er allerede godt igang med et nytt prosjekt fra samme bok og med samme garn, men en annen farge denne gangen;)

Vi ses!

5 kommentarer:

Synnøve sa...

Så fin den ble! Det med farger er ikke enkelt, nei. Min erfaring er at overskyet vær gir best fargegjengivelse, men innstillingene på kameraet har også en betydning. Vi lærer jo litt foto av denne bloggingen også, det er ikke dumt :)

Stine sa...

Kjempe søt :) Farger og bilder e vanskelig ja :/

Hanne sa...

Herlig liten kjole:-) Skjønne knapper du har brukt også!

wigdis sa...

Så mye nydelig barnetøy du produserer Lisa, denne kjolen ble jo skikkelig søt ♥

Fotokurs hadde nok jeg kunne tenkt meg også, men har innsett at enkelte farger er helt umulig å få riktig og det gjelder nesten alle farger :))

Jane sa...

Så fin denne var. Og særlig kanten ja, skikkelig søt.
Veldig mye fine barneplagg fra deg for tiden :)

Ønsker deg en finfin sommer, og håper vi sees snart.

Klem :)