♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 27. januar 2013

Denver

Jeg har strikket Denver, som er noen nydelige sokker mener jeg iallefall!
Det er mange som har strikket disse før meg, og jeg har tenkt på det lenge men nå er det gjort!☺


Jeg har brukt andre farger enn i oppskrifta. Disse sokkene skal være en bursdagsgave, så jeg håper jeg har valgt farger som faller i smak.
Andre endringer jeg har gjort, er hæl og tå. Har ikke fulgt oppskrifta i det hele tatt, her har jeg brukt de fellingene jeg alltid bruker når jeg strikker sokker.


Det er alltid vanskelig å få til riktig størrelse på plagg man skal gi bort, er jo ikke så lett å prøve underveis....
Her har jeg strikket litt fra de to minste størrelsene, og håper det blir passe.
Sitter igjen med ett helt nøste i grått.


Da håper jeg sokkene faller i smak, fikk faktisk lyst på sånne selv...;)

Hvis du fikk lyst til å strikke sokkene Denver, så finner du oppskrifta HER

Nå skal jeg strikke videre på et nytt prosjekt, og smake på skillingsbollene jeg har bakt i dag;)


Vil også takke for alle koselige kommentarer, planlegginga av give away`n er igang;)


Klem Lisa

6 kommentarer:

Cloudberry sa...

Flotte sokker. Har dem på strikkelista mi.
Fikk veldig lyst på skillingsboller nå...
Ha en fin søndagskveld!

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Så nydelige sokker. Jeg misunner det som kan strikke sokker og votter, og tillegg med mønster! Jeg har enda ikke begitt meg ut på dette, men må snart se å komme i gang!

Bente sa...

Kjempefine! Og hvem blir ikke fornøyd med den fargekombinasjonen? Skikkelig lekker!
Og så fikk jeg skikkelig lyst på skillingsboller jeg også... :-)

Jane sa...

Oj, nå fikk jeg skikkelig lyst på skillingsboller... Og bittelitt lyst til å strikke sokker (men det overser jeg:)).
KJempefine sokker, og herlige farger. Litt sånn mariusaktig, og det liker jeg :)

strikkedilla sa...

Så flotte sokker. Flotte farger

Nennes sa...

Så nydelige :) skulle ønske jeg kunne strikke!

Nyt livet og ha en fin kveld!

Klem