♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 30. september 2012

Enda en lue...

Plutselig hadde jeg visst strikket en lue til...;)

Sandnes har kommet med nytt HEFTE MED TILBEHØR, og dette var dama i garnbutikken så snill å tipset meg om på fredag....
Så nå er altså den første lue ferdig, og mer er på pinnene....;)


Luen er strikket i Eskimo, i en av de fiiiiine høstfargene dette året. Herlig farge!

Brukte pinne nr 8 som det står i oppskriften, men selv om jeg strikker veldig fast så ble lua for løs nederst.
Så hvis det blir en lue til i fremtiden så bør jeg bruke pinne nr 7.





















Vel, jeg er ingen modell og mamma er ingen fotograf, men dere ser da hvordan lua ble☺

Jeg har altså vært en tur hos mamma i helga. og hun har begynt å mate småfuglene.
Er det ikke koselig?



Må huske på å kjøpe mat jeg også snart, det er jo så koselig å ha disse søtingene utenfor huset.

Også må jeg vise dere noe av det jeg fikk å spise i helga:


♥Trollkrem♥


Ønsker dere alle en fin uke☺

3 kommentarer:

Tante Constanse sa...

Kjempefin lue!:) Tror jeg skal ta en titt på det heftet, skulle ha strikket lue jeg også, merker jo at det begynner å bli luevær igjen!

Den trollkremen frister! Det er det lenge siden jeg har spist, det er jo så godt! Spesielt sammen med nystekte boller. :)

Mitt lille roterom sa...

Lua ser veldig god ut og har en kjempeflott farge ja! Spent på å se og evt "høre" om lua sitter bedre når du går ned en pinnestr :)
Ha ei super uke nede i byen!

Lisbeth sa...

Så mye fint du har strikket! Liker lua di veldig godt!

Måtte le da jeg så at du har spist trollkrem for det fikk vi til dessert på søndag!