♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

mandag 13. august 2012

Sol+hyttetur=ny lue

For en nydelig dag vi hadde i går! Helt fantastisk! Det er sånn vi ønsker sommeren skal være.
Vi reiste på hytta til "svigers", og der storkoste vi oss, som vanlig.




Storsjøen i flott solskinn☺



Fisking og strikking hører med på hytta. Et ferdig strikkeprosjekt ble det, men ble det fisk????? Hehe....




Et par båtturer ble det selvfølgelig. Må jo passe på når det endelig går ann!




Frøken Kveen koste seg maks i sola. Bare synd at bikini`n og shortsen var igjen hjemme..... 
Ja, hvem hadde trodd det skulle bli såååå varmt oppi der?????




Meeen man overlever brede skiller etter singleten også....... Snart er det vinter og man er blek igjen.....
Huff nei, det tenker vi ikke på nå. Minnene fra gårdagen er heldigvis veldig sterke enda☺

En dag vi kommer til å leve lenge på ja♥

Å strikkeprosjektet, det var en lue som ble slik:




Strikket på pinne 5 i Nepal. Brukte nesten 100 gram.

Oppskrifta fant jeg hos Garnstudio og knappene fant jeg i samlinga☺



Lua skulle egentlig være julegave til mamma, men den ble nok for liten.
Så da får den bare ligge i gavekassa og vente....

På pinnene i kveld er noe jooooosa til tantesnuppa som har begynt i barnehagen☺


Ha en fortsatt fin mandagskveld!


Vi ses!



7 kommentarer:

Hanne Siri sa...

Så flotte luer du har laget :)
Tror jeg skal prøve med på den hekla varianten.

Jane sa...

Det ser helt fantastisk ut. Heldigvis har det vært noen få sånne dager i det minste... som feks i dag :)
Fin lue og, og knallfine stemningsbilder!

Synnøve sa...

Lekker lue i superfin og skarp høstfarge:)

wigdis sa...

Herlige bilder Lisa, ser ut til at du koser deg skikkelig. Vi trenger virkelig slike deilige soldager vi har hatt nå i det siste.
Lue du har strikket ble flott, heldig den som får den.
Ha en fin dag.

Bente sa...

Kjapp og fin lue! Nydelig farge.
Nyt sommerdagene! Nå blir det vel verre allerede fra i morgen, men det er lov å håpe at det blir enda mer sol senere!
Ha en fin kveld. :-)

Mitt lille roterom sa...

Så herlig med SOL-bilder!
Det er ikke blitt så mange av dem...
Lua ble også kjempefin - artig å lage noe som går fort - fort ;)
Nyt dagen idag også, håper solen skinner hos deg. I Kabelvåg, Lofoten er himmelen helt blå :))
Klem fra Ann Elisabeth

Anonym sa...

Knall tøff lue! Tusen takk for kjempefin kommentar på bloggen min forleden, jeg setter stor pris på alle kommentarer. Jeg har vært innom bloggen din, men la meg til først i dag. Fin blogg har du også, gleder meg til å følge deg videre. Så kjempe deilig ut med båttur.