♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

mandag 25. juni 2012

Gyngestolen min

For ca et par måneder siden fikk jeg plutselig så lyst på en gyngestol....jepp, det gjorde jeg☺

Å jeg kan vel si det sånn som at jeg tenkte det litt høyt liksom, og kikket litt på Finn.no.....
Iallefall så var det en som hørte dette, og kikket grundig på Finn, noe som ga resultater. Han fant en hos ei dame, en halvtimes kjøretur fra Elverum og damen skulle bare ha 500 kr!!!
Han reiste og kjøpte den han!!! Er ikke jeg heldig???

Ikke nok med det, en dag tok han og malte den også!!! Hadde ikke jeg et ønske om hvit gyngestol???
Jooooo, jeg hadde vel kanskje det.....tjihi....☺

Må finne på noe lurt for å hvise hvor stor pris jeg satte på dette ja.....*smilerlurt*

Her er den, hvit og fin!


Å ja, jeg har fått dilla på Instagram. I dag!!! 100 år etter alle andre.......*himlerlittmedøya*



Her kommer før og etter bilde:






Den ble kjempefin med litt hvitmaling ikke sant??

Det synes iallefall jeg☺


Den søte engleputa er fra Kid og skinnet fra Jysk.

Nå skal jeg sette meg i gyngestolen og strikke litt, kanskje jeg snart har noe ferdig og vise dere på den fronten også☺

Vi blogges!

LisaM





6 kommentarer:

Irene sa...

Nydelig :)

Anonym sa...

Den ble kjempe fin !!!

Jane sa...

Så fin gyngestol... Og så innmari hyggelig gjort :) Du betyr kanskje noe spesielt for denne personen... ? <3

Også så fin bloggen din har blitt. Du har "pusset opp" den og, har du ikke..?

Mitt lille roterom sa...

Gyngestolen din ble superflott!
Jeg har en innerst i rotet i et rom i kjelleren...(les: kjellerstua som er blitt lagerrom)
Kanskje jeg skulle finne frem den igjen og se om jeg har en plass til den i stua?
Kos deg videre denne sommerdagen og takk for hyggelig kommentar i bloggen min - Koselig - og velkommen som følger hos meg :)
Klem fra Ann Elisabeth!

Hanne Siri sa...

Den ble kjempefin, så utrolig koselig ut :)
Kos deg masse i den i sommer!

wigdis sa...

Så nydelig gyngestol du har fått, veldig snilt gjort av han som ordnet dette. Sittende i den kan du nok skape mange fine ting.
Gleder meg til lørdag.

klem