♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

lørdag 5. mai 2012

En UFO har landet!!!

Denne kjolen trodde jeg nesten aldri skulle bli ferdig. Men jammen greide jeg det!
Å jeg ble kjempefornøyd!!!☺



Den er strikket i Drops Baby Merino, et aldeles nydelig garn. Størrelsen er 2 år.



Oppskriften fant jeg her

Knappene er fra bestemors knappesamling, søte små blomster med perle.

SÅ deilig det er når en sånn UFO er ferdig!!! Men dette pirket tok tid altså! Aldri mer mønsterstrikking på vranga......iallefall ikke i helga.....hehe....

Nå er jeg godt igang med et teppe som har ligget en stund. Men tror dere ikke jeg fikk akkurat for lite garn..... siste ruta ble bare halvferdig...... Haff! Men nå skal iallefall de ferdige rutene monteres, så blir vel teppet ferdig til uka når butikken er åpen igjen....

Ha en super lørdagskveld!☺


Vi ses!


15 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Kjempesøt kjole du har blitt ferdig med....herlig farge!

Det er så typisk at en får litt for lite garn...Spent å se teppet ferdig :)

Ha en fin lørdagskveld!

wigdis sa...

Så nydelig kjole Lisa, den har jeg ikke sett du har strikket på.

Ha en fin søndag :)

Synnøve sa...

det var en nydelig kjole!

Britt sa...

Så kjempeskjønn den var! Selger du den eller? Da er jeg veldig interessert i å kjøpe den :)

Klem fra Britt

Bea86 sa...

Kjempefin farge i herlig rosafarge!

Mona sa...

Skjønn da! Ingenting er bedre enn å være fornøyd etter fullendt (og "tungt") prosjekt :)

Snuppesnella sa...

Åååå den var søt !
Fin rosafarge.

Aase sa...

Å så vakker kjole. Den må jeg få strikket til niesesnuppa.

popsinune sa...

Herlig med slike UFO-landinger, og særlig når resultatet er så bra!
Flott kjole! Skikkelig snuppesøt, faktisk.

Meta sa...

Virkelig flott!:) Skryt fortjener du!

Klem fra Meta

Husfruen sa...

Den var supersøt, og hitchhikeren i forrige innlegg var superfint også

Bente sa...

Ååå! Superduperfin!

Ruth sa...

Den er kjempesøt! Fekk lyst til å strikke ein slik sjølv..

Hanne Siri sa...

Kjolen var kjempefin:)

Har registrert meg som følger her, og lagt deg i blogglista mi. Gleder meg til å se flere av dine flotte strikkeplagg!

Vibeke / Mammas Hus sa...

NYDELIG ♥