♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 15. april 2012

Et lite kreativt innfall

Ei sånn søt, lita lykt så jeg i en blogg her en dag. Og jeg falt pladask!! Sånn måtte jeg lage!☺

Det eneste som skulle til var et tomt glass, litt hvitt bomullsgarn og ei heklenål.

Trengte ingen oppskrift, for dette går fint å hekle likevell.



Mamma fikk også lyst på en, så nå står disse å lyser på stuebordet. Koooos♥

Jeg synes de ble kjempefine iallefall☺

Nå er jeg godt i gang med en Nøstebarndress i fiiiiine lillafarger. Herlig søndagskveld hjemme hos mamma og broder`n.


Ønsker dere alle en flott uke♥

Vi ses!


3 kommentarer:

A-I sa...

De er fine sånne lykter! skulle ønske jeg fikk somla meg til å lage en eller to også :-)

wigdis sa...

Nydelige lykter Lisa. Så flink du er.
Ønsker deg ei fin uke.

klem

Linda sa...

Kjempe fine:)