♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

onsdag 11. januar 2012

A&C lue med ruter

Jeg synes denne A&C lua så veldig fin ut, så den måtte jeg bare strikke. Men selvfølgelig måtte jeg bytte et par av fargene☺ Istedetfor blå valgte jeg lilla.......bombe liksom......, og da måtte jeg bytte ut brun med grå ettersom brun og lilla blir for likt.

Jeg brukte original garnet, Freestyle, men det er første og siste gangen altså!!! Såååå vanskelig det var å få det jevnt og pent!!! Men lue ble det, og som ei på Hobbyboden sa, tre farger på en gang er ikke for pyser. Og det stemmer!!!! ☺ Lua er strikket på pinne 4,5 0g 5. Nå skal jeg strikke videre på vottene til mamma og kikke litt i bloggene deres☺

Vi ses☺

3 kommentarer:

wigdis sa...

Så flott lua di ble Lisa, fargene du har valgt er nydelige sammen. Skjønner godt at du er glad du er ferdig, for å strikke mønster med mer enn to farger er noe ordenlig herk.
Ha en fin uke videre.

Jane sa...

Så fin den ble!!! Og den er jo helt passe og :)
Og som Wigdis sier, fargene du har valgt er knallfine, og mye finere enn originalen.
Nå ble jeg fristet til å strikke sånn og, men jeg kan ikke fordra å strikke mønster med mer enn 2 farger av gangen, det er absolutt ikke for pyser... :) Gleder meg til å se mamma-votter også! Ha en strålende helg!

Marianne sa...

Den lue ble virkelig kjempefin, herlige farger også:)
Fin blogg du har:)
Hilsen fra Marianne