♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

mandag 2. mai 2011

Babysett

Endelig er dette settet ferdig! Det har faktisk tatt ganske lang tid, for her var det mye pirk!!! Men nå er jeg altså i mål, skal si jubelen sto i taket!!☺

Terminen er 27. mai. Da blir min samboer onkel, og jeg blir tante!!!!☺

Dette settet som består av kjole og bukse skal hun få da hun blir født, det er str 6 mnd så det bør bli passe til høsten.

Settet er strikket i Lanett på pinne 2,5. De tre knappene i nakken er fra knappesamlingen jeg arvet etter bestemor.

Oppskriften på dette var det barnets foreldre som fant i Allers, de ønsket seg det visst veldig så nå håper jeg de blir fornøyde.

Gleder meg stooort til å se den lille jenta med klærne på☺

10 kommentarer:

Popsinune sa...

Så skjønt sett!

Skikelig snuppelekkert å ikle tantungen, ja!

wigdis sa...

Så nydelig det ble. Tenker snuppa blir søt i det.

Britt sa...

Så nusselig, blir nok ei skjønn pia i det antrekket!

sipusa sa...

Nydelig sett! Er jo svak for striper og her synes jeg de var smakfullt brukt:-D Fine farger også!

Inger sa...

For et kjempesøtt sett! Det blir nok de vordene foreldrene fornøyd med.

Takk for sist og et kjempekjekt treff i Bergen :)

Hege sa...

Så utrolig nydelig!

Bente sa...

Så nydelig! Jenta blir sikkert søt i det settet. (Skjønner godt det er deilig å være i mål! :-))

Tove sin strikkeside sa...

Utrolig nydelig. Den er heldig som får den på. Mange gode tanker fra tante er strikka inn i denne

Anonym sa...

Jeg holder på å strikke dette til niesen min. Den ser forferdelig vid ut, så kjenner jeg er fristet til å hive hele prosjektet. Følte du at din ble vid også? Krevende oppskrift kjenner jeg ;)

LisaM sa...

Nei, synes egentlig ikke det!
Jeg strikket jo str 6 mnd, og det er ikke lenge siden hun brukte det... Nå er hun straks 2 år....;)
Ikke gi opp! Det blir sååå fint!!!:)