♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

tirsdag 8. mars 2011

Tiden flyr og bloggen har blitt litt glemt....

Etter jeg begynte i full jobb igjen går dagene innmari fort!!!
Jeg synes det blir altfor lite tid til strikking og hekling, og iallefall bloggen.... Men her kommer en aldri så liten oppdater på hva jeg holder på med om dagen:
Hekler et teppe i Senjagarn, i hvitt og grønt. Det blir kjempe fint og er artig å hekle faktisk, men pga noen strikkeprosjekter har det blitt lagt vekk litt. Men det er ikke så lenge til det er ferdig, har igjen litt over 100 gram garn.
Ettersom jeg blir tante i mai må det strikkes babytøy☺
Dette settet var et ønske fra barnets foreldre og blir dermed fødselsgave fra tante og onkel.
Kjole og bukse strikket i Lanet. Her mangler bare å montere kjolen og strikke ferdig buksa...
Men påsken kommer jo før mai, såvidt...., så i gårkveld begynte jeg på Marius genser til meg selv!!! I råååååååsa☺☺☺ Så nå er det altså denne jeg strikker på om dagen når jeg sitter foran tv`n på kveldene!!
Alt dette er jo forholdsvis store prosjekter, så det blir lite bilder av ferdige prosjekter. Men det kommer!!
Men altså, jeg skal bli flinkere til å blogge!! Ofte!! Det er jo gøy, og for å henge med alle dere andre så må jeg jo bidra selv også.
Vi snakkes☺

1 kommentar:

Britt sa...

Som jeg beundrer dere som kan strikke, jeg har tenkt flere ganger at kanskje jeg skulle ha prøvd igjen, men jeg tror jeg lar det ligge... Har vel egentlig mer enn nok å henge fingrene i!

Likte veldig godt det babysettet, søtt:)

God helg!

Klem fra Britt