♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

fredag 14. januar 2011

Jeg har fått en award!!!!

Jeg har vært så heldig å få en award fra ASK.
Tusen takk, så koselig!!!:)
Med denne awarden skal mann fortelle 7 ting om seg selv:

-Jeg er helt avhengig av å ha noe strikking el hekling på gang, mååå ha noe i hendene

-Blir mer og mer interessert i interiør, stakkars min kjære....

-Er veldig "barnevennlig", har jobbet 9 år i bhg men synes nå det er litt godt å gjøre noe helt annet.

-Fikk dilla på å kjøre snøscooter i fjor, og gleder meg stort til det blir nok snø i vinter:) -Mistet faren min brått og brutalt for 5 år siden, og det er noe jeg aldri kommer over. Vi alltid være pappajente.....
-Elsker å glede andre, da gjerne med noe hjemmelaget de har ønsket deg.
-Jeg blir beskyldt for å være blid og glad hele tiden...;)
Jeg sender denne awarden vider til Karin og Britt, lykke til:)

1 kommentar:

Britt sa...

Kjære deg, tusen takk for denne! Her er det hektisk for tiden, vi har hatt bursdagsfeiringer, og jeg har mye undervisning å planlegge, så bloggingen blir litt sporadisk.

Stooor klem fra Britt