♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

mandag 14. juni 2010

Litt interiør....

Jeg har shoppet litt i dag, og det må vises fram:))))
Brettet kjøpte jeg hos Skyttelen det er av merket Rice. Jeg synes det er såååå søtt og sommerlig, og ettersom det var på salg måtte jeg bare ha det:)
Lysene og den søte, hvite fuglen kjøpte jeg på Nille.
Vasen og den rosa blomstene er fra Monark Gave og Interiør. Det var faktisk første gangen jeg var innom denne butikken, skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke har vært der før..... Mye fint har de iallefall.
Orkidèen kommer fra Plantasjen.
Engler:

Disse serviettene med engler måtte jeg bare ha!!!!! Å jeg har en plan med dem:)))))

Ett par strøk med egghvit og disse...... herlig!!!!! Bilder kommer når prosjektet er i boks:)))

Denne lurte seg også med hjem i dag:) Blir fiiine snøstjerner på julekortene:))))

Ingen kommentarer: