♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

tirsdag 10. november 2009

Strikk til meg selv!

Midt oppi julegave strikkinga har det også blitt ett par ting til meg selv....:)
Denne boleroen er strikket i Eskimo på pinne nr. 10. Fort gjort å strikke når jeg bare kom inn i mønsteret.... rett, vrang, løft av.... det er ikke alltid like enkelt å holde orden på.....;) Men nå er den iallefall ferdig!!!! Tror jeg kommer til å flytte knappen litt, synes den sitter litt høyt. Men da blir det bra!!!!!:)
Pannebåndet er strikket i perlestrikk. Garnet er Merino Extra Fine, pinne nr 7. Liker dette kjempe godt:) Har strikket ett til også, som skal bli julegave til ei venninne, men det er allerede pakket inn!

1 kommentar:

Maria sa...

Hvor kan jeg finne mønster på den vesten der. Den var så fin. Å eskimogarn har jeg liggende:-)