♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 29. mai 2016

Blomsterbarn

Disse to søte dukkene har jeg holdt på med i det siste. I dag ble de overlevert til to enda søtere tantesnupper som har bursdag


Du finner oppskriften på dukke og kjole i "Håndarbeid fra hagen" av Arne & Carlos, der heter de hippier, eller blomsterbarn,
Jeg har stort sett brukt restegarn men måtte kjøpe hudfargen og et nøste til hver som jeg brukte til hår, for ja det går nesten et helt nøste til håret;)


En liten fotoshoot i hagen måtte til innimellom regnskurene. Jeg synes de ble supersøte, og håper jentene vil sette pris på dukker strikket av tante. Selv om det ikke er Anna eller Elsa....



Jeg har maaaange strikke og hekleprosjekter, men også mye annet å henge fingrene i om dagen. Men det kommer flere oppdateringer etterhvert!

Vi ses!

3 kommentarer:

Valdreshagenmin sa...

Så utrolig søte <3
Tenker tantegullene ble veldig fornøyd med disse to :-)
Ha en fin uke :-)

Line Kristine sa...

Kjempesøte dukker! Heldige småjenter som får så fine dukker! :)

Huldr sa...

Så fine :)