♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

torsdag 21. november 2013

Hjerter

Hjerter hører julen til, og jeg fikk lyst til å strikke hjerter.
Det har jeg gjort, og det ble røde grytekluter med hjerte på


Oppskriften fant jeg HER!

Min lokale garnbutikk hadde ikke Ice, så mine er strikket i Muskat. Dobbel tråd på pinne 4.
Strikkefastheten ble helt feil, men det er jo ikke så farlig på noe sånt. De ble litt mindre enn i oppskrifta, men tykke og gode. Og absolutt brukbare!



Ett helt greit, lite prosjekt. Men jeg ble påmint på hvorfor jeg sjelden strikker med bomullsgarn....:p

Hodet er overfylt med planer om dagen, og tiden går fort! Men jeg tror jeg rekker alt, og jeg tror jeg også får tid til å kose meg i adventstiden☺

Fortsatt god torsdagskveld folkens!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, så nydelige grytekluter :) Hilsen Fjellgeitbundingen.blogg.no

Martine sa...

Såå nydelige! Jeg sukker like henført som da jeg så dem på Instagram ;) Jeg har nå lagret oppskriften, og funnet frem garn jeg skal bruke. Jeg har heller ikke Drops Ice, men tenkte å bruke Pt Helårsgarn fra "lageret". Alltid kjekt å få brukt opp. Jeg liker heller ikke å strikke med bomull, men hva gjør man ikke for å få slike søte grytekluter? Disse MÅ jeg bare få laget før jul :) Jeg har også hodet fullt av planer for tiden, og føler meg nesten litt overinspirert ;) Siste julegave kommer forhåpentligvis av pinnene i helga, og da er jeg klar til nye prosjekter til meg selv.
Tusen takk for super inspirasjon! Jeg har funnet frem garn til selbutøflene i ditt forrige innlegg også ;) Ønsker deg en riktig god strikkehelg. Klem

Guro sa...

Ååå, de var fine!! Første gang jeg har fått lyst til å strikke grytekluter:-)

Synnøve sa...

Kjempesøte! Takk for tips:)

Kirsti sa...

Så flotte grytekluter, perfekt til julen!